autres fédérations

Page 3 sur 3 Précédent  1, 2, 3

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Re: autres fédérations

Message par Eddie Guerrero le Jeu 13 Aoû - 7:57

C'était un bon Triplemania.

Les matchs que j'attendais ne m'ont pas déçu même si c'est vrai qu'il y a eu des imperfections qui étaient agaçantes.

Le Main event Rey vs Mystezyz a été le meilleur match. Je suis heureux et je trouve fantastique de revoir Rey a ce niveau surtout après sa longue absence des rings.
Je trouve juste dommage que ça a été gâché par l'après match qui a été trop long et anarchique. A défaut d'une fiesta sur la victoire de Rey, il aurait été mieux que Mystezyz soit attaqué , Rey le sauve et Mystezyz l'attaque par derrière aussi vite.

-----------------

Dans un podcast , un producteur de la LU parle d'une possible saison 2 :

“I can tell you with almost full certainty that it is going to happen. The when and the where is all dependent on our ability to raise enough money to keep the production standards the same.

We are all very committed to keeping Lucha Underground the best looking, most innovative and most creative wrestling product out there. Sometimes it comes at a price. Vignettes, editing, they’re not cheap. El Rey is a great network to work with, they just can’t justify spending the kind of money that you would get form much bigger cable channel.

We are looking for alternative ways to raise money, whether that’s a secondary broadcast network, steaming services. We know there’s a #NetflixNeedsLucha hashtag going around that’s gaining traction. We are looking at all of our options and that will determine the when and the where. There is talk of moving to a cheaper location. If I were to guess, I would say we would be back on the air by January…

Everybody who is involved in the show is committed to keeping it on the air, but we are committed to keeping THIS show on the air. We don’t want to dumb it down, we don’t want to cheapen it. We have a great creative team in place, we want to keep everybody doing exactly what it is we’ve done in season 1, so we’re just working out the details.”

Eddie Guerrero

Revenir en haut Aller en bas

Message par Giant Killer le Lun 14 Déc - 18:40

B============================================================================================D

Giant Killer

Message par Giant Killer le Jeu 28 Jan - 15:38

C'est la reprise!!!!

Giant Killer

Message par Contenu sponsorisé Aujourd'hui à 23:12

Contenu sponsorisé

Page 3 sur 3 Précédent  1, 2, 3