Interviews écrites- audios - réseaux sociaux

Page 11 sur 12 Précédent  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Suivant

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Interview de Bad Influence par The Herald Mail.

Message par Satandro le Sam 31 Aoû - 10:25

Source: The Herald Mail, rédacteur Amy Dulebohn.

Je vous traduirais cette interview demain.

Friends for some 15 years, Christopher Daniels and Frankie Kazarian have also been wrestling a long time. The duo were signed to TNA, and, for more than a year, have been known as the tag team Bad Influence.

The two will be among the Superstars of TNA Impact Wrestling appearing at 7:30 p.m. Friday, Aug. 30, at The Maryland Theatre, 21 S. Potomac St., downtown Hagerstown.

As Bad Influence, Daniels and Kazarian twice have been named the World Tag Team Champions of the World. That is the correct title. They are slated to grapple with James “The Cowboy” Storm and Gunner Friday night.

Daniels and Kazarian insisted the mere sight of them are reason enough for fans to attend the show.

“This is a documented fact. There are scientific studies that show that the wrestling of Christopher Daniels and Frankie Kazarian is good for your bloodstream. It has been known to cure cases of the common cold, rickets and some leukemia,” Kazarian joked during a telephone interview from Norfolk, Va.

“So anyone suffering from those ailments needs to come and watch us wrestle in Hagerstown,” Kazarian said.

Not to be outdone by his tag team partner, Daniels interjected, “Also, I have the rear that makes the girls cheer. So, if you are looking for a pair of buns that are going to set you on fire, I am the guy to look at.”

Daniels and Kazarian were in Norfolk to tape a pay-per-view-style television event, “Hardcore Justice.” The phone interview was laced with zingers and irreverent humor. After all, Daniels explained, anyone can appreciate professional wrestling. It just takes a sense of humor.

“People that don’t like impact wrestling, what are they doing? Curing the common cold?” he said. “Are they, like, splitting the atom, or something? Lighten up everybody, for crying out loud, it’s a show. Come and enjoy.”

Kazarian agreed.

“Come take three hours out of your day and enjoy a show, folks. Goodness gracious. Loosen up a bit,” he said.

On a more serious note, both wrestlers said they worked very hard to see the success they have achieved as professional wrestlers.

Kazarian said he watched wrestling on TV when he was 7 or 8 years old and starting imagining himself as a professional wrestler.

“It was kind of a pipe dream ... I never grew out of,” he said. “Something that I traveled across the country and worked very, very, very hard at ... perfecting, and still to this day, honing my craft ... I have been blessed enough that it has become my profession and job.”

Daniels also said he saw a lot of professional wrestling as a kid.

“I grew up in the North Carolina area. I watched guys like Ric Flair and Dusty Rhodes and the Road Warrior,” he said. “It was always kind of in the back of my mind, maybe I could give this a try, and then after college I decided to give it a shot. Since I grew up as a fan, I had a frame of reference that made it a little bit easier to go through that stage of training, and here I am, 20 years later earning my dollar doing it.”

“Professional wrestling has given us very many opportunities. We’ve traveled the world,” Kazarian said. “Literally, we’ve wrestled in probably 15, 16 different countries. We’ve wrestled in every state in the United States. All of it has come because we’ve worked very hard to become good professional wrestlers ... and everything we’ve gotten from it, ... I live in California with my wife and two kids, and every bit of that has come from the work I’ve put into a wrestling ring.”

But, they were quick to point out that wrestling isn’t an easy career. In order to see success, you should wrestle as much as you can, against as many opponents as possible. Also, be more like Kazarian and Daniels, and less like other wrestlers. Daniels summed it up.

“Have a fallback plan, because wrestling is very, very unstable. It’s very physically demanding. Be prepared to sacrifice more than you can possibly think. And invest in a good pair of tights,” Daniels said.

Both Daniels and Kazarian have a slew of back-up plans, some more serious than others. Kazarian said if he wasn’t wrestling, he’d be a panhandler, something he tried earlier in life.

“I was very good at panhandling. I wasn’t so good at the drinking ...,” he joked.

But he said he would also like to play bass in a rock band.

Daniels said he has other hobbies he would like to pursue.

“I like to juggle sharp objects and collect paper. The best (paper item)s are the green ones with pictures of presidents on them,” he said.

Daniels added that he is best known outside of the ring for being a comic book fan.

“I’m wearing comic books right now,” he quipped. “It’s a pattern. Lots of Marvel going up and down, but DC going side to side. I sewed it myself. I’m also a bit of a ‘seamster.’”
Satandro

Revenir en haut Aller en bas

Madison Rayne est maman!

Message par Satandro le Dim 1 Sep - 21:09

Madison Rayne a donné naissance cette semaine a une petite fille.
Je rappelle qu'elle n'a jamais dis se retirée et n'a absolument pas fermer la porte à un retour!

Satandro

Re: Interviews écrites- audios - réseaux sociaux

Message par Aj Styles le Lun 2 Sep - 16:34

Oui pour Madison Rayne et Taryn , j'espère les revoir en force pour la division knockout .

Aj Styles

Message par Barett 3:16 le Lun 2 Sep - 16:58

J ignore si elle a déjà été mise, j ai regardé les deux dernères pages mais je n ai rien vu. Voici une interview de Gail Kim pour promouvoir le ONO Spécial KO. Elle aborde également d'autres points : (trouvée sur catch-arena)

Gail Kim a participé à une conférence pour promouvoir le pay-per-view One Night Only: Knockout Knowdown qui aura lieu le 6 septembre. Ci-dessous les propos de la première championne Knockout de l'histoire:

Au pay-per-view Knockouts Knockdown, beaucoup de catcheuses ont fait leurs premiers pas à la TNA. Est-ce que certaines d'entre-elles peuvent devenir régulières à la TNA:

"Je connais la plupart d'entre elles. La seule fille dont je n'avais jamais entendu parler était Santana Garrett. J'en connaissais certaines de la WWE, d'autres étaient déjà passées par la TNA puis certaines étaient nouvelles. Il y avait un bon groupe de nouvelles catcheuses. C'était incroyable la qualité qu'il y avait dans le ring, match après match. Heureusement, elles auront la chance de briller à nouveau. Dès le moment où j'ai posé mes yeux sur Lei'd Tapa, j'ai trouvé qu'elle avait une grande présence. Elle a besoin d'acquérir un peu plus d'expérience, c'est pourquoi elle est à l'OVW. Elle me rappelle Awesome Kong. J'aimerais bien travailler avec elle dans le futur. Serena Deeb est en ce moment au Japon. J'espère qu'elle pourra revenir. Santana Garrett a un super look. Brooke Tessmacher m'a dit que c'était un plaisir de travailler avec elle. Certaines filles ont besoin de plus d'expérience. Un jour, nous les verrons régulièrement dans des shows télé."

La comparaison entre la division des Knockouts à la TNA et l'époque des Jazz, Victoria, Trish Stratus, Lita et Molly Holly à la WWE:

"J'ai eu la chance dans ma carrière de prendre part aux trois plus grandes périodes du catch féminin. Lors de mon premier passage à la WWE, j'ai beaucoup appris. J'étais très inexpérimentée à l'époque. Cela a été un honneur de faire partie de cela.

La seule plainte que j'ai pu entendre sur la division des Knockouts division est que nous perdions des filles et qu'il restait bien moins de monde. Je veux dire aux gens que les meilleures choses ont besoin de patience. J'ai toujours conseillé aux gens d'être patients, les changements n'arrivent pas en une nuit. Nous voulons des catcheurs de qualité dans notre division et c'est ce qui va arriver. Il faut juste attendre.

L'autre grande ère a été la naissance de la division des Knockouts. Lorsque je suis arrivée à la TNA, il n'y avait pas de division féminine. J'ai supplié pour qu'il y en ait une. Lorsque la TNA a décidé d'en ouvrir une et d'y mettre dix catcheuses d'un coup, c'était dingue. C'est le meilleur moment de ma carrière, c'était magique. Le catch connait ses hauts et ses bas. En ce moment, nous avons peu de catcheuses mais je pense que nous apportons toujours de la qualité dans le ring."

Avec le succès de Total Divas, est-ce qu'une télé-réalité TNA Knockouts Reality Show?

"Hé bien, Christy Hemme a mentionné cela. Je ne pense pas que les filles seraient opposées à cette idée. Nous ne savions pas que cela pouvait arriver. Les fans veulent nous voir en dehors du ring, ils veulent voir notre vraie personnalité."

Les différences entre les Divas de la WWE et les Knockouts de la TNA:

"Pour tout le monde, c'est une expérience différente. J'ai travaillé à deux reprises pour les deux fédérations. Je trouve que mon premier passage à la WWE était une période en or, comme je l'ai dit précédemment. Ils nous donnaient du temps pour les matchs, construisaient des storylines autour des catcheuses et le travail dans le ring avait de l'importance à leur yeux. Tout cela est retombé à plat. C'est la raison pour laquelle je suis arrivée à la TNA. Dixie Carter a toujours soutenu les filles, elle voulaient qu'on montre notre talent. C'est une grosse différence. Les Knockouts auront constamment de supers matchs, auront toujours les qualités nécessaires: être sexy, athlétique et pouvoir mettre en place ce genre de match. Je n'aurais probablement pas pu avoir un Last Women Standing match ou un match de l'échelle à la WWE."

Ce qu'elle pense de Taryn Terrel, si elle pensait qu'elle serait capable de sortir ce genre de match:

"Vous savez, je pense qu'avant ces matchs beaucoup de gens étaient sceptiques à propos de Taryn Terrell. J'ai travaillé brièvement avec elle à la WWE lorsqu'elle commençait à combattre. Puis elle s'est fait virée et j'ai quitté la fédération peu de temps après. Elle a pris quelques années de recul donc quand elle est revenue, les dirigeants de la TNA l'ont placée dans un rôle d'arbitre. Nous ne savions pas si elle allait combattre. Je savais qu'elle s'était entrainée de son côté.

J'ai toujours eu la côte dans ce genre de match. Je suis toujours partante pour repousser mes limites. Cela fait quatorze ans que je catche et je n'ai jamais rencontré une fille qui voulait autant atteindre ce niveau avec moi. J'ai croisé de nombreuses catcheuses techniques dans le ring et je n'ai jamais rencontré une fille qui voulait aller à ce niveau de folie. Elle a vraiment élevé son jeu dans le Last Knockouts standing match. Je pense qu'on a surpris tout le monde. J'ai eu ces grands moments avec Awesome Kong mais c'est différent. Avec Taryn, on s'est battu jusqu'à la dernière goutte de sueur ce soir-là et lors du match de l'échelle, nous savions que nous avions la pression pour faire aussi bien que l'autre match. Au bout du compte, c'était magique."

Barett 3:16
Admin

Message par Satandro le Lun 2 Sep - 22:59

Merci Barett. Très intéressante, on ne peut qu'abonder dans son sens, sauf pour plagié la WWE.
Satandro

Interview de Bully Ray sur SporsTrends

Message par Satandro le Mer 4 Sep - 19:53

Source: TNAsylum, rédacteur JSO.

Vous pouvez écouter l’entièreté de l'interview en suivant ce lien.

Voici le résumé proposé par le site:

You’ve reinvented your body, losing over 100 pounds. Was that something TNA approached you to do, or was that something you did to enhance your marketability as well as extend your career?
"Nobody ever came to me in pro wrestling and said, ‘Hey, you have to drop weight.’ Even at my heaviest at 400 pounds, I still could go with the best of them. Nothing ever held me back. I was one of those rare breed of athletes like a Bam Bam Bigelow or a Terry Gordy, and in no way am I comparing myself to those great legendary wrestlers, but bigger guys who could go and really bring it. But I knew once I went off on my own that I had to do something drastic to reinvent myself. And the main way I can reinvent myself is to change my look, because everybody is going to start talking. People are going to be like, ‘Wow this guy dropped 100 pounds, he’s been hitting the gym like crazy. He looks better than he ever has, and he’s 40 years old. How the hell is he doing it?' I always knew that my in-ring ability and my microphone skills would carry me through. The reinvention was the hardest part."

There’s a Sons of Anarchy influence within the Aces & Eights. Where did the faction come from?
"It was totally my idea. I have never ever seen Sons of Anarchy. My whole idea behind the Aces & Eights really came from my good friend Zakk Wylde and Black Label Society, because Black Label Society was kind of like the rock and roll version of a biker gang. I wanted to take Black Label Society meets the biker gang in a pro wrestling ring. That's where the idea came from."

You are one of the best in the business on the microphone. Is that something you had to develop, or is that just a skill you naturally had from your days watching the business as a fan?
"Being a good communicator on the microphone and being able to elicit reactions in pro wrestling is nothing that I believe you can learn. You either have it or you don’t. You can either talk or you can’t. I’ve always been a pretty good talker. Paul Heyman realized that back in the day and said, ‘Let this kid talk, let him do what he does.’ To this day, people can’t believe the riots that we started in ECW. Once I got to WWE, I wasn’t allowed to be that true version of myself. They let me and Devon be a great tag team in the ring, but they didn’t let us do a whole lot of talking. TNA gives me the freedom to say almost anything I want. One thing I pride myself on is being able to go out there and dive deep into people’s souls and pull out more emotion than most others can."

What have the crowds been like on the road? The way it comes across on television, that is a very smart, very wrestling-savvy crowd that understands the product you’re trying to put out there.
"It is a very smart, very savvy crowd. Which is why I would like to see TNA go in a direction as a more adult oriented, mature product. TNA will never be as edgy and as in-your-face as ECW – I don’t think anything ever will be – but that is the direction I would like to see the company go in. I believe that the wrestling world is ready for a TV-14 product or even once in a while, a Rated R product. Entertainment fans and wrestling fans are very smart; they want to see some stuff go down. I think TNA is the right company for that type of entertainment to happen. Marketing to families and kids, I understand the business end of that. You always want to attract investors and sponsors, but I think there’s a way to get sponsors on board that want to market to adults as opposed to kids. I would like to see TNA go that route a little more. That’s just personal preference, that’s just my opinion."

We've seen TNA bring in MMA fighters such as Tito Ortiz and Rampage Jackson. Do you look at them as bringing more eyes to the product, or do you look at them and think why are they here?
"Anything that can bring more eyes to the product is a good thing. The one thing that I think TNA needs to improve on is product awareness. If guys like Rampage Jackson and Tito Ortiz can bring MMA fans over to pro wrestling so we can expose our brand of entertainment to a new set of eyes, I think it’s great. It’s sports entertainment. Do you really think that Vince McMahon does business with Donald Trump for any other reason but to get the average water cooler fan to watch WrestleMania? This is business. TNA has their built-in fan base. We have the people that watch our show every week, and we have the people that come to all of our live events. Now it’s time to branch out and get a new set of eyes – maybe the diehard WWE viewer or maybe the diehard MMA viewer. By bringing in guys like Rampage and Tito, I believe we can do that. As long as they have respect for our industry, which both of those guys do, the wrestlers are fine with it. A lot of MMA guys will tell you this, a lot of football guys will tell you this, hell even Kurt Angle will tell you this. Pro wrestling is the hardest thing to do out there, period. Not until you walk in a pro wrestler’s shoes do you realize just how difficult it is."
Satandro

IMPACT Wrestling Podcast - Knockouts Edition!

Message par Satandro le Mer 4 Sep - 19:54

Satandro

Interview de Dixie Carter pour Ministry of Slam!

Message par Satandro le Mer 4 Sep - 19:55

Source: TNAsylum, rédacteur JSO.

Récemment, la Présidente de la TNA a été interviewé par The Ministry of Slam. Voici le résumé proposer par le site:

On the recent departures from TNA:
"Well, I think the fact that you let talent go is not any indication whatsoever of any problems. I think part of our problem is that we didn’t turn the roster often enough. We only have one show, so if we don’t have people on the show all the time, we’re not in the position to have them sitting at home and being paid and not working. I think we have to get some more programming. We have to be able to do that to where we can shift and make talent appear fresh, but going to another show versus sitting people at home.

"I think it’s been a long time coming. I know that our competitor lets people go constantly. We had not done it in a long time, and I think because we had not done it in a long time, that it raised some eyebrows. It’s time for us to bring in some new faces, and we've got some exciting faces that will be appearing in the next several months. It’ll freshen things up somewhat. It’ll freshen up the people who are still on the roster and it’ll give the fans new and unique matches that they’ve never seen before. Like always, I’m sure some of the people that are no longer with us will return at some point – I’m hopeful for that. I think it’s a good healthy state of where we’re going and how we need to grow."

On the acquisitions of Rampage Jackson and Tito Ortiz:
"I’ve gotten criticism for bringing these guys in, but when you’re looking for talent and there’s only two teams, where do you go to get your star players from? You’re going to mostly look to each other and then every once in a while, you’ve got to build your own talent which takes a lot of time. So here are two guys that are major superstars. Both come from wrestling backgrounds, and both are training their butts off right now to be in the ring. I think it’s a great way of trying to find some superstar talent and not having to take so many years to try to grow somebody’s stardom. Both of these guys are so well-known and they love professional wrestling. They're committed and they're training, and I’m excited for people to see their potential. I think it’s a great way of looking for new talent, and talent that have never been seen before in our world."

On the feud between the Main Event Mafia and Aces & Eights:
"Bully Ray, in my opinion, has really stepped up and become a formidable singles champion – he’s done outstanding work. A lot of the young guys have come along under the Aces & Eights banner very quickly. I love the reformation of the Main Event Mafia; I love the younger members in there stepping up to represent our company. I think there’s going to be some interesting TV in the coming weeks."

On the January TV taping in Glasgow:
"I’m so excited. You know, the Hydro had some excitement with the fire and everything. I’m thrilled to be able to say we are on schedule and we are going to have this show. The ticket sales are going great. This will be by far one of our largest UK shows, and by far our biggest Glasgow show. I know there are people coming in from all over Europe and even some from the United States to see this show. It’s going to be a very exciting night."

On the rise and future of Magnus:
"I think he is doing fantastic. I have been a big believer of him from the very beginning. He has stepped up on every level working hard on his in-ring and his character development. He’s fantastic on the mic. He just has that something that is an absolute must in a superstar – it comes to him so naturally. I’m really looking forward to this next year. Him joining the Main Event Mafia, I think not only has he fit in with all those superstars but many times he looks like he’s had the success that all of them have had, and he carries himself so well. I’m very proud of him."

On the progress of Rockstar Spud:
"He made a quick appearance on Destination X and had a fantastic match. He’s been working extremely hard training at OVW. I’m very proud of his progress from what I’ve seen and the reports I’m getting from others. I think it’s time for him to come up to the big stage; I think he’s ready. So I'm hopeful that you're going to see him very soon. Marty (Scurll) is another solid talent that I would love to work with in the future. I wish him nothing but success too."
Satandro

Matt Morgan à la WWE, c'est possible!!

Message par Satandro le Mer 4 Sep - 19:55

Source: Wrestlinginc.com.

Raj Giri a récemment interviewé l"ancienn lutteur de la WWE et de la TNA, libéré par la fédération de Nashville cet été. Le site diffusera l'intreview en trois partie, voici la première, il semble assez clair!

I recently interviewed former WWE and TNA Superstar Matt Morgan, who left TNA earlier this summer. During the interview, which will be published in its entirety this week, I asked Morgan about the possibility of a WWE return.

"I think it's very possible," Morgan replied. "I think I went out and I did what I was asked [after his WWE release]. I went out and got the experience that I would need to get as far as main event experience. More importantly, I think I've matured into the, not just the character, but the man I am today. I'm about to be a first time father on top of it. When I was first in WWE, I was a functioning addict. I was a painkiller abuser. I've been sober for seven years now. It was a Godsend that I was able to leave WWE when I did because that's when I was able to go out and get myself clean."

Morgan also discussed the current product, and noted that there were a lot of potential new opponents for him in the company.

"I think with that company there's so many fresh matchups for me. There's so many endless possibilities. That company's really cooking right now on all cylinders. Triple H done an amazing job. I just watched RAW the other night, the thing that he's got right now with Randy [Orton], as well as Daniel [Bryan], is absolutely perfect. Perfect. And all the people that are b---hing and moaning going, 'ah, they shouldn't disrespect him by calling him small and s--t like that. They ruined his moment [winning the WWE Championship at SummerSlam].' That's the whole point! That's the hook! The fans out there that think he's never going to get higher - as far as reaction - than he was at that moment, you should see the reaction he gets when he finally climbs that hill and conquers. It's going to be something that, instead of maybe for eight months of him being super duper over, it's something that they're trading for years and years and years of drawing power. As him as the top dude, the top dog. My hat's off, he's done an amazing job. "

Between that, the Performance Center and just the overall general direction company is going in, at the moment is very cool, very exciting. Like I said, I like the opportunity for all the fresh match ups that are out there for me. There's a brand new roster than when I was there."
Satandro

Séance de questions/réponses d'Hulk Hogan.

Message par Satandro le Sam 7 Sep - 11:36

Source: St.Louis Post-Dispatch, rédacteur Santiago C. Ayulo. (la séance de Q/R était organisée par le site)

Hulk Hogan returns to St. Louis with TNA Wrestling for a live show, "No Surrender," at Chaifetz Arena on Thursday. The Hulkster talked with us about his current role in TNA, the wrestling industry, his favorite wrestlers, his movie career and more.

Why did you decide to officially sign with TNA in 2009? I talked to Dixie Carter (president of TNA Wrestling) a couple of times. A lot of it was timing. I lot of it was I could live without the wrestling business but pursuing other projects, trying to reshift gears and move in a different direction business-wise, I realized no matter what I did, I was always thinking about wrestling.

It's kinda like when you get addicted to chocolate or cigarettes or something, you gotta have your fix. It's almost like wrestling is in your blood. ... I got to the point where I got hooked on watching the TNA show.

I finally called Dixie back and told her I understand where I fit in. It was being addicted to being around the business. I thought I could shake it, but I'm still addicted to it. I just love being here. And the choice was made because I finally figured out that I could add to the mix, I could contribute and I could wrestle on a limited basis because I'm in the twilight of my so-called wresting career.

I knew I could bring my brand and bring awareness to the company and then behind the scenes, creatively, I could contribute and basically keep the art form alive with the timing, instinct and help the young guys.

What obstacles did you encounter when you started working for TNA? Communication was tough. The creative people were kind of a wild card. It was a situation where we all sat in a meetings and agree on creative directions. ... We would agree on stuff, then I would sit back and watch the show and it was completely different than what we talked about earlier in the production meetings. ... Those were the biggest hurdles I had in the beginning was why this perfect little unit wasn't functioning as planned. The biggest obstacle was keeping people from going into business for themselves.

What is unique about TNA's product today? The majority of our time we stay consistent with storylines. I think we are really, really consistent with delivering the action and keeping the business in the ring as much as possible. There are certain times where you can watch a quarter hour and minute-by-minute and see where the girls are on there and doing certain things in the background, having a certain conversation. That works. We try not to go against the grain. But the majority of the time the people want the action in the ring and we try to be really consistent with that, and that's what we are trying to do.

Which TNA young talent has the most star potential? I'm pretty much torn between Jeff Hardy and AJ Styles. They both get it. They both have the "it" factor. It's a toss-up because they both shine and they outshine each other certain times. I think either one of those guys has the potential to go on to greatness.

Have much creative control do you have over the company? I do not control creative at all. I'm kind of like the last pass before we go out in front of the cameras. I will be here during the day listening to ideas and contributing, but at the end of the day, the decision lays in the hands of the writers and Spike TV because they have equal say in direction.

Creatively I'm not involved. I cannot even begin to tell you the direction of a story six months from now backwards. But I do, on a weekly basis, get very involved with development and make sure 'OK you guys, you have to mention that Chris Sabin is having personal problems and he is not here this week' and mention that Rampage Jackson wasn't supposed to touch Tito Ortiz this week. I make sure that we stay within the parameters of that we've drawn for ourselves.

Pick your final four Bound for Glory participants to wrestle at "No Surrender" in St. Louis on Thursday. It's anybody's call at this moment. At the end of the day, I don't want to get into (picking a final four) because things change because it's a bunch of moving parts. All I know is that whoever comes out on top at "No Surrender" will be in San Diego for a shot at the (World Championship) belt. You have to be able to call an audible. And certain things happen when you are out there in the ring and certain people rise to the top.

What is unique about watching TNA's Impact Wrestling show live versus watching on television? I'm a huge wrestling fan. I got hooked on it very, very early. I was probably 8 or 9 years old when I got hooked on wrestling — when my father took me to the first live wrestling match in Tampa. When I heard the roar of the crowd, I heard guys throwing punches that sounded like cannons were going off in the building.

When you get to see it live, you get sucked in. ... It's just the experience of being in that building and the energy from the fans which makes the talent perform even better. The more electric the fans get about the matches, the harder the talent works.

Mixed martial artists Quinton "Rampage" Jackson and Tito Ortiz signed with TNA recently. Has that increased TV ratings and attendance at live events? I think they're intriguing. Some people watch wrestling and want to see wrestlers. Some people watch MMA and only want to see MMA. These guys have a chance to cross over like Brock Lesnar did. They have a chance to bring a new demographic to Bellator and bring a new demo to Impact Wrestling.

I talked to Tito (over 10 years ago) about wanting to be in the wrestling business. He's been a fan. He's had the passion for such a long time. And "Rampage" has national sneakers ads and the movies he's done and his exposure, I think it brings a lot to the table because these guys are passionate about the business.

I think it translates into a different demo into a larger audience. I think it makes the ratings shift. At the end of the day, it's not an overnight process. I think the more "Rampage" and Tito train in the ring for professional wrestling, I think the more interested the fans will get. We are going to have them hooking horns here soon.

How has their transition from MMA style to wrestling been? So far, so good. Being that they both have a great presence in front of the crowd and the fact that the fans know who they are makes it much easier to translate that energy from being an MMA guy to stepping into the wrestling business. They are not no-name guys. I think they've been in the ring on a pretty darn consistent basis trying to learn, to shift gears from the MMA ground and pound to the performance in the ring as wrestlers to becoming entertainers and mixing and matching both.

Everything I see is on the right track. Timing is an issue. Sometimes it takes five or 10 years to find your niche in professional wrestling. The fact that they've been in the ring doing a different type of competition doesn't take away from what they are doing, but it gives them a chance to find a difference really quick and make quick adjustments.

For St. Louis, they better be ready.

TNA has parted ways with some talent recently. Any plans to fill those vacancies? That's a Dixie Carter question. I'm not involved in any talent development or talent leaving or coming, but it's the nature of the business. You look at other companies, and every couple of months they start to clean house. Then the herd thins out.

What you mean to the company is basically what the numbers, attendance and what the crowd and fan reaction means to (the company). I think there is a certain point where you need to reshuffle the deck. It's a normal transition period that is only a temporary situation.

How is your relationship with Carter, and how much does she rely on you to help make decisions for the company? It's pretty good. She listens to everybody. At the end of the day it's her company. She makes the final, final (decision). We talk about everything from wrestling to direction to media exposure.

This company has been up and running for 10 years now. We've made leaps and bounds in the last 10 years. It usually takes 10 years to develop a character. Dixie is open ears, and she is not afraid to take a good idea from anybody.

How is your relationship with Eric Bishoff? It's solid. He is one of my best friends in the world ever since he believed in me back in the day when I went to work for World Championship Wrestling. We not only work together, but we have other business ventures together.

Compare your babyface Hulk Hogan character to WWE's John Cena babyface character. I don't think you can compare the two. Everyone has their time and their moment, and the business changes on a daily basis. What we're talking about today might not be relevant a week from now.

The John Cena I watch on TV, and know, started out being a Hulkamaniac when he was a kid. He said he fell in love with the wrestling business and had certain favorites and at the end of the day, simply because he is such a great performer in the ring and that he has been around so long. The last time I was in the WWE, he was just starting, which was about 10 years ago. It's taken that long to develop his character — for him to be the man — for him to be one of the biggest leaders of all time of this business. And whether the fans boo him or whether the fans cheers for him, at the end of the day, they are loyal to him because he is a constant. They know he will deliver. He is going to always be there, and he is going to outperform anybody else around.

I think there is a lot of respect involved and whether (the fans) like him or hate him, they believe in him and respect him.

How is your relationship with Vince McMahon, owner of the World Wrestling Entertainment? On a personal level we are fine. Business is business with Vince. At the end of the day, I'm not working there. Basically, Vince does what's best for business for him. ... On a personal level, Vince will give you the shirt off his back and I know that.

WWE character Darren Young told TMZ that he is gay. What do you think about having an openly gay wrestler in the locker room? We'll, its not the first time. It's just become socially acceptable or it's just social awareness now. One of the guys that started me in this business 35 years ago is gay and is still a very good friend of mine. It's his personal choice if he wants the world to know what his sexual preference is. I respect that. ...

The fact that Darren Young came out and had a reason for expressing his views and opinions, that's great if it helps people which I think it will help understand that we are all the same but completely different and we should have mutual respect for everybody. I applaud him.

It wasn't a big shocker to me because a lot of my friends are gay and they are all good people. I didn't see the big deal, but I understand the media jumping all over the next next top story. I'm proud of Darren.

Would you write an angle based around Young and his sexuality if you were head of the creative department of the WWE? It depends what era we are in. Things change with the times today. At this moment either company wouldn't creatively go down that path because it's not necessary. ...

It's all about the numbers. It's all about business. It's all about where the environment and where the wrestling business is at. Today, I don't think either company would go down that path. Who knows? A week from now a lot of things change.

Yourself not included, name your top five all-time favorite wrestlers. Not in any particular order: Andre the Giant without a doubt. "Macho Man" Randy Savage. You have to put "Rowdy" Roddy Piper in there. You have to go with Jake "The Snake" Roberts because he had such a presence. And I would have to put "The Rock" (Dwayne Johnson) in that category.

Reason why Hulk Hogan vs. Rick Flair main event at Wrestlemania VIII did not happen in 1992? That's a Vince decision. We had a bunch of sold-out shows, and moving in that direction and at the last minute the company shifted gears. I'm sure there was a business reason for doing it. That wasn't my call.

Your match against Andre the Giant at Wrestlemania III is considered one of the most important in the industry's history. Are there any matches that compare to that one? I think the match that I had with "The Rock" was a huge statement. I was coming back to the (WWE). I hadn't been there for quite a while. I was doing everything I could to get heat. "The Rock" was the guy with the TV time and the top babyface and the guy who had the big movies coming out.

Obviously, we were doing everything to make him the biggest star possible. So I had to become the most evil person in the world. Between hitting him on the head with a hammer, putting him in an ambulance, chaining the door and running him over with a semi (truck), I thought I had more heat than anyone in the world. But when I went to ring in the SkyDome, the fans made a huge statement. They said, "You can't tell us who to hate or who to love or who to be loyal to." That was a huge moment in my life.

An opponent you would like to wrestle that you never faced before?

I never wrestled Jeff Hardy, which would be a lot of fun. I never had a mach with "Stone Cold" Steve Austin, which would have been one for the history books. Those were two I would relive if I could flash back to when I was in my prime and was injury-free.

Your favorite match and opponent? The ones I really liked the best were with Randy Savage. He was a consummate professional in and out of the ring. There were no holes in his boat. He was the "Macho Man" 24 hours a day. We never had to worry about him dropping his guard in our out of the ring. He would be walking down the street and talk to a TMZ guy and draw you money by just being "Macho." For me, I knew every time I stepped in the ring with him there was money to be made. I said, "Brother, let's make it and keep running." I've never been in the ring with anybody that was so consistent.

Best and worst movies in which you've starred? The movie that was best received — none of them were going to win any awards — but "Mr. Nanny." I think the worst movie of all time has to be "Santa with Muscles." I can't even sit through that movie, brother. I get about halfway through it and I turn it off and fall asleep.

Any memories of wrestling in St. Louis? Kiel Auditorium, the Chase, I mean, my God — I go way back there — the CheckerDome. I remember just sitting in the Kiel Auditorium with Jack Brisco, Dory Funk, Harley Race, the Von Erich kids. Just great wrestlers from all over the country which would migrate from all over to this one place in St. Louis.

It was just a big, big deal. It was Madison Square Garden-huge. It was just as important as Madison Square Garden wrestling in St. Louis. We would be in the dressing room and there were all these world champions and great wrestlers. It was mind-boggling, the wrestling and just what happened in St. Louis. It was legendary what happened in those towns.
Satandro

Interview de Jay Bradley pour Impact Showdown.

Message par Satandro le Mer 11 Sep - 19:22

Source: TNAsylum.

Récemment interviewé pour Impact Showdown, le site source a réalisé un résumé que voici:

Jay Bradley Talks TNA, OVW, Boomstick and More!

Jay Bradley recently spoke with Lee Sanders of Impact Showdown. Below are the highlights:

On his time in TNA thus far:
"I have zero complaints. They treat me very well. Probably one of the better experiences I've had in this business. Unfortunately, the company seems to be taking quite a bit of heat with the Internet Wrestling Community. It’s a growing company. Just think: this company has been around 11 years, where are they going to be in 20-25 years? It’s nice to be able to look at your bosses – whether it’s the agents or corporate management like Dixie Carter and John Gaburick – and be able to have personal or professional conversations with them. That’s a huge plus.

"The locker room is very relaxed in a good way. Everyone is well-respected and there’s mutual respect for one another so it creates a positive atmosphere. It's been fun. I used the Gut Check as a way to get in, and with the BFG Series it was the first step for me as far as being on TV on a regular basis. Things don’t happen overnight; they rarely do in this business. It’s just a matter of developing with the company as it grows. More opportunities will come my way in the future."

On staying focused during the recent budget cuts in TNA:
"I think it’s being comfortable with the aspect that this can be gone any minute. I stressed out a lot in WWE when I was in their system. When the cuts start coming, everybody is walking on eggshells and worrying. That’s a lot of negativity to carry around. It’s not the end of the world. When I finished up, my life went on. I did other things and I came back to wrestling. There are other opportunities out there away from the big companies. As far as me personally, I just focus on being good for the business. If I know I’m marketable and I'm talented in the ring, if I know I’m well-spoken and I can handle the media well, I have a tremendous upside. So I try to focus on how far I’ve come in my career instead of worrying about what might happen. You just show up and do what you’re told to the best of your ability. The rest is out of your hands."

On the differences between TNA and OVW:
"Aside from the big production in TNA, OVW is run like a hybrid school/wrestling territory. I’m a strong advocate of OVW’s school. They teach you how to handle yourself as a professional wrestler like it was done back in the territory days. That way, you understand how to conduct business when you go somewhere to make a career out of this. OVW’s budget is probably a fraction of TNA’s, but it's okay if you screw up because you learn from that experience. If you’re on TV for TNA, they expect you to be on the ball because there’s too much money and investment on the line. So that's the biggest difference. Also in OVW, you get more leeway to try things out and do your own thing. Danny Davis, Al Snow and Frank Miller are very nurturing. They want you to come up with your own promos and your own ideas for your matches so you learn what works for you and what doesn’t. In TNA, they want a little bit more control because they want to control what kind of television product they are putting out."

If he would like to see the Gut Check return in the future:
"Yeah, I’d like to see it return. Maybe someday in the future, I don't know. Maybe that’s something they can expand into syndicated TV or even as something for their YouTube channel. I thought it was cool that they were taking the scouting process in pro wrestling, like how you get a contract, and they were putting it in front of the fans. They were showing you what they look for in the talent, and the conversations that would be happening behind closed doors. I’d really like to see that again."

On how he came up with the name "Boomstick" as his finisher:
"I actually came up with that during my first stint with OVW in 2007. I can’t remember where we were, but it was at a live event for OVW. I came in and I cleared the ring out with a bunch of clotheslines. There were a couple of little kids at the show and they were doing a clothesline motion and going ‘Boom, boom, boom.’ Big Sal from ECW was at OVW at the time, and he's a huge Army of Darkness fan. That’s how the Boomstick was developed. It just kind of stuck."

Satandro

Compte à rebours Bound For Glory!

Message par Satandro le Sam 14 Sep - 22:39

"Heureuse d'annoncer que le compte à rebours pour Bound For Glory débuttera une heure avant le début du show le 20 Octobre sur Spike TV..."

Décidément, certaines informations données sont réellement passionnantes...
Satandro

Dixie Carter fait de la pub pour Devon & Hogan!

Message par Satandro le Sam 14 Sep - 22:41

"Encourage cette grande manifestation! RT de Devon: Aujourd'hui le cancer va se prend un pied au cul. O TESTIFY!!!"
Satandro

Dxie Carter continue d'afficher son favori!

Message par Satandro le Sam 14 Sep - 22:43

"Mon poster favori de St Louis. Magnus qui a eu la meilleure nuit de sa carrière le jeudi à Impact."
Satandro

Y2J tacle Hogan, Bischoff et Sting!

Message par Satandro le Sam 14 Sep - 22:44

Source: TNAsylum, rédacteur Lyam HAtton.

La star de la WWE Y2J Chris Jericho, en tournée en Europe avec son groupe de rock Fozzy a discuté récemment avec Live Audio Wrestling. Vous pouvez l'écouter dans son intégralité en suivant le lien:ici
Il y évoque la TNA et ce qu'il dit est assez intéressant!

Chris Jericho Comments On TNA Using Hogan, Bischoff and Sting

WWE star Chris Jericho, who is currently on tour with his band Fozzy, spoke with Live Audio Wrestling to promote an upcoming show this Sunday in Toronto.

Jericho spoke in detail about a variety of topics, but most interesting were his comments on the likes of Hulk Hogan, Eric Bischoff, and Sting still being used by TNA.

Thoughts on TNA product:
"TNA has to do something different. I think the worst move they’ve made was Hogan and Bischoff and Sting. Nothing against those guys, but we’ve seen it so many times. It’s the third go-around for those guys now in the last 15 years. There’s people out there, revolutionary people, that can take it in a different direction. They’ve gotta get some different minds and some different faces and start working from within. That’s just my opinion. I think that they’re happy doing what they’re doing. They never get any bigger, they never get any smaller. If that’s what you’re into, that’s fine, but for me, I always want to take things to the next level and take some chances. If you don’t, and you’re just doing the same thing over and over again, then it gets boring. Good luck to them. I hope they do survive."
Jericho a parlé en détail sur des sujets variés mais les plus intéressant ont été ceux sur la TNA ayant la fâcheuse habitude d'utiliser de Hulk Hogan, Eric Bischoff, et Sting tou.

Réflexions sur le produit TNA:
"La TNA doit faire quelque chose de différent. Je pense que le pire coup qu'ils ont fait était Hogan et Bischoff et Sting. Je n'ai rien contre ces gars-là, mais nous les avons vu tant de fois. C'est le troisième retour pour ces gars durant ces 15 dernières années. Il ya des gens là-bas, des personnes révolutionnaires, qui peuvent prendre dans une direction différente. Ils doivent avoir une pensée différente et mettre en avant et travailler avec d'autres visages. C'est juste mon opinion. Je pense qu'ils sont heureux de faire ce qu'ils font. Ils ne grandissent pas vraiment et ne régressent pas également. Si c'est ce que vous êtes, c'est très bien, mais pour moi, je veux toujours prendre les choses et les amener à un autre niveau et de tenter ma chance. Si vous ne le faites pas, et vous êtes juste faire la même chose encore et encore, çà devient ennuyeux. Bonne chance à eux. J'espère qu'ils ne vont survivre. "

Avis perso:
C'est quand même regrettable qu'une star de son envergure n'oriente son discourt que sur le catch au USA. En mode formaté, la TNA ne grandit pas...
Dommage que les chiffres dans des pays autres que les USA le contredisent...Rolling Eyes
Et penser que Y2J a évolué dans des pays où la TNA écrase la concurrence...Rolling Eyes
quand je vous parle de manipulation de l'information, en voici un autre exemple, made pur style WWE.
Satandro

AJ Styles n'est pas irremplacable selon Aries

Message par Satandro le Sam 14 Sep - 22:45

Le problème, c'est qu'AA a raison!

Source: TNAsylum, rédacteur Talon.

Récemment, Austin Aries a été interviewé par 4th and Pain, il évoque un possible départ d'AJ Styles.

Austin Aries: "Everyone is Replaceable!"

"That's news to me. I wasn't aware. I don't know if there would be a huge impact. I think one thing that both companies and every successful company has is you need to have depth. And football teams are the same way. If a guy goes down, a guy's gotta step up, and if AJ Styles will leave, really the only place that he's been, his career, where he's made his name, I think there will be guys that will step up and fill that void.

That being said, anytime you lose a guy as talented as AJ, who has a passion and a dedication for what he does, it's always gonna weaken you a little bit. But I'm pretty confident that at some point everybody's replaceable. We've seen it time and time again in wrestling. We've seen some of the biggest names jump other places and... hopefully that's all hypothetical, hopefully they could channel it out and AJ continues his amazing career at a place that he helped build and that is TNA Impact Wrestling. I know everybody would like to see him stay and compete and have a successful career there, but at the end of the day, he's got to do what's best for him and his family, and support him in that decision."
Austin Aries: "Tout le monde est remplaçable!"

"C'est nouveau pour moi. Je n'étais pas au courant. Je ne sais pas si il y aurait un impact énorme. Je pense qu'une chose que les deux sociétés et chaque entreprise a succès réussi, c'est que vous devez avoir de la profondeur. Il en va de même pour les équipes de football(américain). Si un gars est hors jeu, un autre dois le remplacer, et si AJ Styles partira, ce sera réellement le seul endroit où il a été, où il y a fait sa carrière, où c'est fait un nom, je pense qu'il y aura des gars qui prendront rapidement sa place.

Cela étant dit, à chaque fois que vous perdez un gars aussi talentueux qu'AJ, qui a une passion et un dévouement pour ce qu'il fait, çà va affaibli toujours un peu. Mais je suis assez certain qu'à un moment ou un autre, tout le monde est remplaçable. Nous l'avons vu maintes et maintes fois dans le catch. Nous avons vu quelques-uns des plus grands noms aller vers d'autres cieux et ... j'espère que le tout est hypothétique, nous espérons qu'ils pourront le canaliser et qu' AJ continue son étonnant carrière dans un endroit qu'il a aidé à construire et c'est TNA Impact Wrestling. Je sais que tout le monde aimerait le voir rester combattre et d'avoir une carrière à succès ici, mais à la fin de la journée, il doit faire ce qui est le mieux pour sa famille et lui, et (nous devons) le soutenir dans cette décision ".

Dernière édition par Satandro le Dim 15 Sep - 17:46, édité 1 fois
Satandro

Message par Aj Styles le Dim 15 Sep - 12:51

Oui bravo a Magnus ( très belle photo ) .

Pour Jericho vu comment il est placée je fermerais ma gueule a sa place .

Pour Styles , franchement la faut se bouger le cul ( oui c'est styles justement c'est pas n'importe qui ) , la je rejoins Jericho pour Hogan et Bishoff mais pas pour Sting qui est pas mal en non lutteur mais a d'autre post .

Aj Styles

Message par Satandro le Dim 15 Sep - 17:48

J'ai posté la traduction de commentaire d'AA.

Pour être clair, pour moi, AA envoie un double message:
Tu n'es pas remplaçable et si tu pars, je prendrai ta place.

Tout le reste, c'est caresser AJ Styles dans le sens du poil!

Pour Jericho, il est formater comme de nombreux autres américains, il n'y a que les USA qui comptent réellement. Il me déçoit beaucoup sur ce coup là!
Satandro

Message par Aj Styles le Dim 15 Sep - 17:54

Ah merci pour cette traduction elle est intéressante , sa me stress la de pas savoir si il part ou reste .

Aj Styles

Message par Barett 3:16 le Dim 15 Sep - 17:59

Aries a relativement raison je trouve quand même ...

Styles est certes celui qui a porté la TNA durant quelques années mais comme l'a dit Aries, il est remplaçable. Il n'est pas "indispensable" à un show, la compagnie pourrait s'en passer et elle l'a déjà fait durant plusieurs mois dernièrement par exemple.

J aime beaucoup Styles, qui est un de mes lutteurs préférés mais le catch, c'est des noms qui s'en vont et qui reviennent. C'est comme ça depuis des années.

La TNA en souffrirait sur le coup mais parviendrait à relever la tête car d autres tenteront par tous les moyens de prendre sa place.

Barett 3:16
Admin

Message par Aj Styles le Dim 15 Sep - 18:04

Oui on a vu Hogan allé a la WCW avec Hart et tout et la WWE s'est relevé , mais je ne comprend pas Styles , la il a de l’exposition , il n'a pas besoins d'allée a la WWE je pense car bon elle n'a pas reconnu son talent ( pour Bryan et Sandow sa a changé donc j'espère qu'il suivra cette route ) et je n'aimerais pas le voir a la ROH et au Japon même si j'apprécie beaucoup le catch la bas , il y a moins d’exposition et j'ai envie de suivre ses matchs .

Aj Styles

Message par Satandro le Dim 15 Sep - 18:39

Totalement d'accord avec Vincent. Même si çà me ferait mal de voir AJ Styles ailleurs mais là, soit il se remets les idées en places où...

Aj-Styles, le problème avec AJ Styles est simple, il vu avoir encore et toujours plus de pognon alors que son contrat a été revu à la hausse tous les ans!
Satandro

Est-ce la fin des Impact Wrestling On The Road?

Message par Satandro le Mar 17 Sep - 22:20

Source: TNAsylum.

Jason Powell dePro Wrestling Do Net a été l'hôte de MLDW Podcast.

Il a discuté énormément de la TNA (à partir de la minute 32) et a expliqué la fédération pourrait bien arrêter de produire des shows On The Road pour revenir à Orlando ou s’installer à Las Vegas!
Jason Powell se base de nombreuses rumeurs entendues et personne ne les auraient nié!
Il est intéressant de savoir que généralement, les infos données par Powel sont souvent juste.

Sur son [/url]site, il va même plus loin en annonçant l'arrêt de la production des Impact Wrestling On The Road pour cette fin d'année ou l'année prochaine au plus tard.
Satandro

Message par Aj Styles le Mer 18 Sep - 10:32

Dommage mais bon , c'est normal vu que sa produit pas, faudrer faire plus de tournée selon moi .

Aj Styles

Message par Satandro le Mer 18 Sep - 13:14

Il faudrait surtout mieux préparer tout çà et sortir de cette gestion amateuriale du produit.
Satandro

Message par Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé

Page 11 sur 12 Précédent  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Suivant

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut